Ελληνικά English
   

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ & ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΔΗΣΗ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗΣ ΣΕ ΣΤΕΦΑΝΗ ΠΑΝΩ Ή ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ (ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΜΟΧΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΦΡΕΝΟΥ)

Ο συγκεκριμένος επιταχυντής είναι ένα ενσύρματο ηλεκτρονικό σύστημα σε σχήμα στεφάνης που τοποθετείται μόνιμα επάνω ή πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, το οποίο συνεχίζει να φέρει κανονικά τον αερόσακο. Πιέζοντας την στεφάνη το αυτοκίνητο επιταχύνει χωρίς να χρειάζεται η απομάκρυνση των χεριών από το τιμόνι.

 
 

Το σύστημα έχει την δυνατότητα μετά από ένα απότομο φρενάρισμα ή μετά από το άνοιγμα του αερόσακου να διακόπτει αυτόματα την εντολή στο σύστημα της επιτάχυνσης. Το σύστημα του φρένου είναι τοποθετημένο πίσω από το τιμόνι σε μοχλό, τον οποίο ωθώντας προς τα εμπρός ή προς τα κάτω (δυνατότητα επιλογής) έχουμε άμεσο φρενάρισμα. Ο μοχλός κατόπιν επιστρέφει αυτόματα στην αρχική του θέση. Τα πεντάλ επιταχυντή και πέδησης παραμένουν στην αρχική τους θέση, χωρίς καμία αλλαγή, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να οδηγείται και συμβατικά.

 VIDEO

 
 



Εναλλακτικά, ο επιταχυντής διατίθεται και σε πιο σύγχρονη ασύρματη έκδοση (σταθερή ή αποσπώμενη) τοποθετημένος πάνω στο τιμόνι. Φέρει κομβίο αυτόματης ενεργοποίησης / απενεργοποίησης, καθώς και τη δυνατότητα ρύθμισης της ευαισθησίας του.


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗΣ ΣΕ ΜΟΧΛΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ (ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΡΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΟΧΛΟ)

Ενσύρματο ηλεκτρονικό σύστημα επιτάχυνσης επί αυτόνομου μοχλού τοποθετημένου μόνιμα πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου (αριστερά ή δεξιά της στήλης του τιμονιού ανάλογα με το μοντέλο και την απαίτηση του χρήστη). Η λειτουργία της επιτάχυνσης εκτελείται από δακτύλιο επί του μοχλού που σύρεται με τον αντίχειρα.

Ο ίδιος μοχλός λειτουργεί παράλληλα και ως φρένο ωθώντας τον προς το ταμπλό του αυτοκινήτου.

Επί της λαβής του μοχλού υπάρχει ενσωματωμένη η λειτουργία κόρνας και ηλεκτρονικού χειρόφρενου μέσω αυτόνομων κομβίων, ενώ υπάρχει η δυνατότητα παροχής και πρόσθετων κομβίων βοηθητικών λειτουργιών (φλας, φώτα, υαλοκαθαριστήρες).



 VIDEO

 
 



Εναλλακτικά, η λειτουργία της επιτάχυνσης εκτελείται από δακτύλιο επί του μοχλού που σύρεται με τον δείκτη και τον παράμεσο. Τοποθετείται μόνο στη δεξιά πλευρά της στήλης του τιμονιού. Ο ίδιος μοχλός λειτουργεί παράλληλα και ως φρένο ωθώντας τον προς τα κάτω.


Εναλλακτικά, η λειτουργία της επιτάχυνσης εκτελείται περιστρέφοντας τη λαβή του μοχλού (όπως το γκάζι στη μοτοσυκλέτα). Ο ίδιος μοχλός λειτουργεί παράλληλα και ως φρένο ωθώντας τον προς το ταμπλό του αυτοκινήτου.


Τα ανωτέρω συστήματα είναι συμβατό με τις προδιαγραφές της Οδηγίας 2006/126 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Ελληνικού Προεδρικού Διατάγματος 51/27.4.2012 (Άρθρο 21, σελ. 2804, κωδικοί 20.06/25.06)

Ελληνική Δημοκρατία - Υπουργείο Υποδομών και Δικτύων


 
 
 
 
    CARONY Ειδικά χειροκίνητα αμαξίδια για εύκολη    επιβίβαση και αποβίβαση στο αυτοκίνητο
  Αναστροφή Πεντάλ Επιταχυντή Carony Go
  A-Hatch Περιστρεφόμενα Καθίσματα
  Chair Topper Tilda - Caroslide
  Πεντάλ Νανισμού Αναβατόρια
  Τηλεχειριστήρια Υπέρυθρων Εντολών Ράμπες
  Κράτημα Τιμονιού Γερανάκια
  Ηλεκτρονική Χειροκίνητη Επιτάχυνση &     Μηχανική Πέδηση Ζώνες - Στηρίγματα αμαξιδίου
  Push & Pull Ribaltina - Βοηθητικό κάθισμα οδηγού